G Suite pro neziskové organizace
Věnujte se vaší práci o ostatní se postará, vaše kancelář v Cloudu
Hlavní výhody G Suite pro neziskové organizace
V základu je zdarma
Navrženo pro NNO
Ideální při práci s dobrovolníky
S našimi balíčky G Suite:
- Budete spolupracovat efektivněji, snadněji a bezpečněji v známých nástrojích
- Vše je ukládáno okamžitě, takže k souborům a složkám budete moci přistupovat téměř odkudkoliv
- Budete mít přehled o sdílení dokumentů a složek, budete moci omezit kopírování, tisk nebo neoprávněné úpravy a vymazání.
- Bezpečné verzování vám umožní mít stále přehled o tom, kdo provedl jaké změny.
- Udržujte všechny v kontaktu pomocí bezkonkurenčních komunikačních nástrojů
G Suite pro neziskové organizace
S pomocí oblíbených nástrojů, jako je Gmail, Kalendář a Dokumenty, mohou vaši zaměstnanci, spolupracovníci, externisté a dobrovolníci pracovat opravdu odkudkoli, v libovolném zařízení a soustředit se jen na dobročinné poslání. Spolupráce bude skvěle organizovaná a koordinovaná.
G Suite pro neziskové organizace
0 $
Běžně 6 $, USD / uživatel / měsíc
Podobá se G Suite Basic:
-
Neomezený počet uživatelů a 30 GB cloudového
-
úložiště pro každého z nich
- Sdílené Disky
- Gmail, Kalendář, Disk, Dokumenty, Google Meet, Google Chat a další
- Videokonference až pro 100 lidí prostřednictvím Google Meet
- Profesionální e-mailové adresy v doméně vaší neziskové organizace
G Suite Business pro neziskové organizace
4 $
Běžně 12 $, USD / uživatel / měsíc
Zahrnuje vše, co nabízí G Suite pro neziskové
organizace, a navíc:
- 1 TB cloudového úložiště pro každého uživatele
- Vyhledávání obsahu napříč všemi soubory, e-maily atd.
- Sejf Google k uchování, vyhledávání a exportu dat
- Další možnosti zabezpečení a správy včetně pokročilých přehledů
- Videokonference až pro 150 lidí prostřednictvím Google Meet
G Suite Enterprise pro neziskové organizace
8 $
Běžně 12 $, USD / uživatel / měsíc
Zahrnuje vše, co nabízí G Suite Business pro neziskové
organizace, a navíc:
- Šifrování e-mailu zvyšující zabezpečení
- Cloud Identity ke správě uživatelů, zařízení a aplikací
- Živé streamování prostřednictvím Google Meet
- Pořizování záznamů událostí
- Videokonference až pro 250 lidí prostřednictvím Google Meet